Day 11 : Mystery Flight MH370

 Latest update tentang issue nie...

1. MH370: Singapura tawar bantuan Pusat Fusion Maklumat

2. MAS CEO Ahmad Jauhari Yayha said flight MH370 was not carrying any hazardous or valuable cargo. Ada buah manggis je katanya... wahhh..sedap tu..sape lah bwk blk Beijing tu kan.comei sangat tao!

3. In the absence of any sign that the plane was in trouble before it vanished, speculation has ranged widely.
macam2 spekulasi dah nie.. 

4. China sahkan tiada warganegaranya terlibat keganasan, rampasan. Harapnya begitulah kan...

5. Anwar "jijik" dengan tindakan kaitkan Kapten Zaharie dengan motif politik. kat Malaysia slalu la salah Anwar... :P

6. Landasan Diego Garcia antara ditemui dalam simulator Kapten Zaharie. no comment kot...

7. Singapura tawar bantuan Pusat Fusion Maklumat. Dah pelbagai pihak dan pelbagai kepakaran ade kt dunia nie.xkan la xleh na jmpe lg..ni mmg betul2 konspirasi atau ujian Allah?

Semoga mendapat update baru yang lebih menghiburkan hati ahli keluarga penumpang... 

Hati ni tetap sayu terkenang 2 infant dlm flight tu..apa khabar mereka? ckp x susu, mkn, pampers sume..kalo sakit ade x doktor yg mrawatnya..ade ubat tak? :'(





Kami masih mengharapkan yang terbaik dari-Nya...


#uniteformh370 malam ni (18 Mac), di Piazza The Curve Mutiara Damansara. Dtg eh.. #DoaUntukMH370

So malam nie mmg na ke The Curve lagi kot... almaklumlah mmg sejengkal dari flat i...boleh la join the unite and fight nie.. eh! unite and pray! 

Semoga mendapat keberkatan dari-Nya...

0 comment... add one now