Minyak Herba Asmak : Penawar Penyakit Asma dan Lelah

Assalamualaikum n hi everyone...




Penyakit Asma atau lelah merupakan penyakit immunologi yang menyebabkan kesukaran bernafas. Ini adalah kerana ketika pesakit diserang asma, keradangan dan spasma pada selaput dinding laluan udara menyebabkan bronkiol di dalam paru-paru menjadi sempit (Wikipedia). Ramai di kalangan kita telah terbiasa dengan gejala Asma ini, dan anak saya,El-Fateh Muhammad pernah di diagnosed dengan sakit Asma.. Selepas 6 kali admit di hospital, Fateh diberikan bekalan ubat Asma, tetapi Alhamdulillah Fateh membesar dengan sihat sekarang.

Minyak Herba Asmak : Penawar Penyakit Asma dan Lelah, Minyak Herba Asmak, Penawar Penyakit Asma dan Lelah, bahan-bahan yang ada dalam minyak herba asmak, 1 Rumah 1 MHAM,Cara penggunaan MHAM, ubat asma berkesan, cara merawat asma dengan berkesan, cara tradisional merawat asma, ubat asma murah,
Minyak Herba Asmak


Penyakit Asma banyak dikaitkan dengan keturunan atau genetik, maka jika ada dikalangan ibu bapa kita yang menghidapi sakit ini mungkin kita atau adik beradik juga menghidapinya..Penyakit Asma dirawat dan dicegah dengan pelbagai cara dan pada masa kini, terdapat pelbagai ubat alternatif untuk merawat Asma. Baru-baru ni saya diperkenalkan dengan Minyak Herba Asmak edaran syarikat MHAMsb.




Minyak Herba Asmak telah lama dipasarkan di Malaysia dan telah pun terbukti berkesan merawat berpuluh ribu orang! Minyak Herba Asmak yang dulu dikenali sebagai Minyak Asma Mujarab telah menjalani R&D(Research and Development) dan ianya dalam proses untuk mendapatkan KKM daripada Kementerian Kesihatan Malaysia. Jadi anda boleh menggunakan produk ini tanpa ragu ya sebab memang telah diperakui kandungannya.




Minyak Herba Asmak berasaskan minyak yang berkualiti serta herba yang terpilih dalam membantu penyembuhan penyakit yang dialami dengan izin ALLAH.


Minyak Herba Asmak : Penawar Penyakit Asma dan Lelah, Minyak Herba Asmak, Penawar Penyakit Asma dan Lelah, bahan-bahan yang ada dalam minyak herba asmak, 1 Rumah 1 MHAM,Cara penggunaan MHAM, ubat asma berkesan, cara merawat asma dengan berkesan, cara tradisional merawat asma, ubat asma murah,

Antara bahan-bahan yang ada dalam minyak herba asmak adalah : 

  • Minyak Zaitun 
  • Minyak Kelapa Dara 
  • Habatussauda 
  • Pati Gamat 
  • Dan herba yang terpilih 


Seperti yang kita tahu Habatussauda adalah salah satu herba yang sangat berkhasiat dan pati gamat tidak dapat dinafikan lagi kebaikannya dalam membantu merawat pelbagai jenis luka. Jadi tidak hairanlah jika Minyak Herba Asma ini telah berjaya membantu merawat pelbagai pelmasalahan rakyat Malaysia,bahkan Singapura dan lain-lain negara.


1 Rumah, 1 MHAM



Minyak Herba Asmak adalah pilihan untuk seisi keluarga. Ianya bukan sahaja mampu membantu merawat sakit Asma,bahkan pelbagai lagi jenis pelmasalahan.


Minyak Herba Asmak : Penawar Penyakit Asma dan Lelah, Minyak Herba Asmak, Penawar Penyakit Asma dan Lelah, bahan-bahan yang ada dalam minyak herba asmak, 1 Rumah 1 MHAM,Cara penggunaan MHAM, ubat asma berkesan, cara merawat asma dengan berkesan, cara tradisional merawat asma, ubat asma murah,
1 Rumah, 1 MHAM

Antaranya ialah ia juga mampu melegakan batuk dan selsema serta mencairkan kahak. Anda juga boleh sapukan minyak herba ini jika ada gigitan serangga, luka, terseliuh, bengkak, lenguh dan sakit.



Terdapat juga testimoni yang mampu merawat masalah senggugut, melancarkan darah, sembelit, buasir, strok, sakit kepala, maigrain, resdung dan lain-lain.


Masalah-masalah diatas adalah sesuatu yang umum di kalangan masyarakat kita, maka dengan adanya Minyak Herba Asmak dirumah kita adalah sesuatu yang berguna untuk seisi keluarga. Saya juga mendapatkan minyak Asma ini bagi langkah berjaga-jaga untuk anak-anak khasnya kerana El-Fateh yang pernah menghidapi Asma yang teruk dan juga untuk kegunaan seisi keluarga kerana kebaikan yang menyeluruh.


Minyak Herba Asmak : Penawar Penyakit Asma dan Lelah, Minyak Herba Asmak, Penawar Penyakit Asma dan Lelah, bahan-bahan yang ada dalam minyak herba asmak, 1 Rumah 1 MHAM,Cara penggunaan MHAM, ubat asma berkesan, cara merawat asma dengan berkesan, cara tradisional merawat asma, ubat asma murah,
Pastikan Yang Original

Cara penggunaan :



Cara paling asas menggunakan Minyak Herba Asmak ini dengan hanya menyapu di leher hingga dada, dari tengkuk hingga ke belakang sekerap mungkin untuk permulaan dan boleh hentikan bila sudah sembuh. Anda perlu rajin dan istiqamah menggunakannya dan kesan boleh dilihat seawal 1 hari -30 hari bergantung pada individu dan cara penggunaan.


Penggunaan Minyak Herba Asmak ini adalah berbeza-beza dengan setiap pelmasalahan yang ada. Anda boleh merujuk dengan jurujual anda untuk maklumat yang lebih terperinci.


Pastikan anda membeli Minyak Herba Asmak yang Original dengan harga RM39 untuk 30ml sebotol dengan stokis yang berdaftar.


Minyak Herba Asmak : Penawar Penyakit Asma dan Lelah, Minyak Herba Asmak, Penawar Penyakit Asma dan Lelah, bahan-bahan yang ada dalam minyak herba asmak, 1 Rumah 1 MHAM,Cara penggunaan MHAM, ubat asma berkesan, cara merawat asma dengan berkesan, cara tradisional merawat asma, ubat asma murah,


Untuk maklumat lanjut boleh hubungi :


Hotline HQ : 019 - 970 8897

Website rasmi : http://penawarasma.com.my

Instagram : @mham.sdnbhd , https://www.instagram.com/mham.sdnbhd/

Facebook Page : Penawar Asma Mujarab , https://www.facebook.com/penawarasma/

Youtube : https://www.youtube.com/channel/UCW7XwJbaxkXCKe3f7NEucag









{ 9 comments.. read them below or add one }

indahshop indahshop 2 November 2016 at 14:32
Minyak serbaguna ni tau, bukan minyak asma semata ;-)

COD Kajang
Pos seluruh Malaysia
Whatsapp 0143265403

Nak baca Testimoni boleh klik link ini ->

https://tehdaunbelalaigajah.wordpress.com/2016/10/31/testimoni-minyak-herba-asmak-4/
armouris armouris 3 November 2016 at 12:20
Perkongsian yang menarik.. lagi info tentang produk ni ada juga di http://www.MinyakAsmak.com
Pink Lily Lady Pink Lily Lady 3 November 2016 at 14:46
Saya pun gunakan minyak ini untuk kegunaan anak saya si Izara Aishah. Dia ada bronkitis. Sensitif dengan makanan & minuman yang sejuk. eh tak larat la nak berkampung dalam wad. alhamdulillah sejak kompeni tukar polisi klinik panel kena bayar dulu claim kemudian, saya memang jimat & jarang pergi klinik. kalau tak dulu tiap bulan asik demam & semput. Alhamdulillah. Terima kasih pada syarikat yang edarkan minyak herba asmak ni. Selamat guna untuk anak. sekarang saya dah tak perlu susah hati
Eno Eno 13 November 2016 at 16:56
Good sharing sis :) Saya dan keluarga juga menggunakan Minyak Herba Asmak ni. Terutama anak-anak yang selalu je selsema dan batuk. Alhamdulillah sapu-sapu je sehat, tidak berlarutan panjang orang kata. Walau ada yang kata Minyak Herba Asmak ni FAKE, tapi saya lebih yakin sebab pihak syarikat pengeluar iaitu MHAM sdn bhd mempunyai keputusan LAB Test yang mengatakan tiada bahan terlarang dan mengikut piawaian pihak berwajib. Lagipun mereka dalam proses menunggu kelulusan dari pihak KKM. Bagi mereka yang tinggal di sekitar Petaling Jaya khususnya di area Jalan Klang lama boleh dapatkan dengan Pn Izah 012-676 9367 pengedar sah MHAMsb. Boleh rujuk blog beliau :) http://minyakmujarabasmakasma.blogspot.my/
Blogger Lelaki Blogger Lelaki 26 November 2016 at 12:35
saya antara pengguna baru minyak herba asmak ini, memang untuk kegunaan anak tapi orang dewasa pun boleh guna...tambahan pula anak saya ada masalah kulit jadi memang gunakan bedak asma' juga

Jom baca entri saya pasal minyak asmak ini : http://www.bloggerlelaki.com/2016/11/minyak-herba-asmak-penawar-asma.html
Jie Susanos Jie Susanos 1 December 2016 at 19:54
risau bila anak ada penyakit asma ni tapi mujur la anak jie xde penyakit ni.. info yg berguna tentang minyak herba asmak ni..
Hasrul Hassan Hasrul Hassan 21 December 2016 at 04:30
Saya guna minyak herba syarikat minyak herba asma mujarab ni. Tak berapa best sgt sbb tak panas .. haha .. tapi sebab nak dignkan untuk bayi memang elok tak panas pun .. nak sapu kat dada budak yang ada asma tak boleh guna minyak yang terlalu panas atau berangin.
shamiera osment shamiera osment 4 February 2017 at 16:20
mmg xpanas kan minyak ni..tapi dai berangin juga..sedap je baunya..hihi
shamiera osment shamiera osment 4 February 2017 at 16:21
Alhamdulillah semoga dijauhi dr penyakit Asma ni.. :)