Modern Women Luggage!

shamiera osment
1
Modern Women Luggage!| Musim cuti sekolah nie pasti ramai yang keluar bercuti with family and friends kan? So ape yang paling xbest before and after travel? Packing and unpacking!!! Mostly people will hates this routine...


modern women luggage, women luggage, where to buy luggage, tips asas bercuti, cara pilih luggage,
source : google

So, bagi wanita yang gemar bercuti atau travel sudah pasti mereka akan mempunyai paling tidak pun satu beg untuk tujuan itu. Ketika bercuti selalunya kita tidak akan bawa banyak barang kecuali yang penting sahaja. Untuk membawa beg yang berlebihan juga bukanlah satu tindakan yang bijak. Cukuplah sekadar satu beg bersaiz besar atau sederhana dan beg tangan. Namun jika anda mempunyai banyak barang yang harus dibawa adalah lebih praktikal untuk menggunakan beg luggage wanita.


Beg luggage yang besar sebenarnya memudahkan aktiviti mengemas beg..haa..boleh sumbat-sumbat je.. SUmbat-sumbat tetap nampak kemas dari luar..kan?hihi.. Tapi jangan sampai pecah sudahlah kan?


modern women luggage, women luggage, where to buy luggage, tips asas bercuti, cara pilih luggage,


Modern women luggage hadir dengan pelbagai saiz yang mengikut kesesuaian dan keperluan anda. Disebabkan itulah ianya adalah pilihan women bag yang sangat praktikal untuk dibawa ketika bercuti. Malah adalah lebih mudah untuk anda bawa dan masukkan semua barang di dalam satu beg yang sama daripada anda agihkan ke dalam beg-beg bersaiz kecil.


Oleh itu antara tips yang paling asas ketika bercuti adalah pastikan anda mempunyai luggage yang bersesuaian mengikut keperluan anda sendiri.


modern women luggage, women luggage, where to buy luggage, tips asas bercuti, cara pilih luggage,
The variation of women luggage


Apa yang lebih menarik ialah luggage for women sekarang boleh didapati dengan seleksi rekaan yang cukup moden. Tiada lagi luggage dengan rekaan yang membosankan! Sebaliknya ada rekaan dan corak yang pastinya sesuai dengan personaliti dan cita rasa anda.

modern women luggage, women luggage, where to buy luggage, tips asas bercuti, cara pilih luggage,
Bentuk yang kemas dan waterproof gitu!

Siapa kata rekaan dan warna luggage tidak penting. Beg luggage juga boleh membuatkan anda kelihatan menarik di samping membuatkan penampilan anda kelihatan lebih bergaya daripada biasa! Apa salahnya tampil cantik dan menawan ketika mahu bercuti, bukan? Gaya anda pasti akan menarik perhatian ramai dan memuji cita rasa dan pilihan beg yang anda bawa itu.


So before pergi travel tu why not beli satu ke dua atau tiga travel bag untuk anda atau mungkin juga seisi keluarga anda.. Kan nampak kerlasss je kalau menghempas beg kat jiran tetangga dengan design-design luggage yang same range untuk seisi keluarga...  Happy shopping and happy holiday beauty people!


Love.Hate.Wisdom

Shamiera Osment
Tags

Post a Comment

1Comments

Thank you for dropping by. All comments are fully your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with open heart!

Happy Blogging.
For any inquiries, email : shamiera_osment@yahoo.com

  1. Nice post! I like those luggage design its looking new style.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !