Beli Emas Dengan Harga Terendah di Kedai Emas Chiang Heng.

shamiera osment
0
Beli Emas Dengan Harga Terendah di Kedai Emas Chiang Heng. | Wanita dan emas memang tidak dapat dipisahkan terutamanya wanita-wanita di Malaysia. Di Malaysia kedai emas tumbuh bak cendawan tetapi semestinya para pelanggan mahukan yang terbaik dan termurah di pasaran bukan?


Sebagai seorang wanita, I juga sangat sukakan barang kemas ini. Bagi I membeli emas adalah salah satu pelaburan dan kita tidak akan rugi kerana nilai emas itu. Percaya tak korang kami seisi keluarga selalu membeli dan mencari emas yang murah terkadang membeli emas sampai ke Kedah. Dan baru-baru ini I diperkenalkan dengan kedai Emas Chiang Heng yang menawarkan harga emas termurah di Malaysia.



Kata mereka, Emas Chiang Heng yang terkenal dengan "Harga Emas Terendah di seluruh Malaysia", bukan sahaja menawarkan barang kemas emas pada harga yang paling menarik, malah sering memberi pelbagai ganjaran dan tawaran istimewa kepada pelanggannya. 

Kenapa Pilih Emas Chiang Heng? 

Emas Chiang Heng

Sebagai jenama kukuh yang telah berada dalam pasaran selama 37 tahun, Emas Chiang Heng telah menerima pelbagai anugerah dan mendapat sokongan daripada pelanggan setia. Pada tahun 2020, Emas Chiang Heng mencatatkan rekod yang membanggakan dengan 117 siaran langsung dalam satu hari, memecahkan rekod The Malaysia Book of Records

Dengan usaha yang telah dilakukan selama ini seiring dengan reputasi yang baik yang terbina, Emas Chiang Heng kini telah membuka cawangan ke-19, simbol platform yang mempunyai kredibiliti dan keterjaminan. 

Emas Chiang Heng melancarkan promosi setiap bulan di setiap cawangan seluruh Malaysia dengan beri tawaran yang eksklusif. Promosi berterusan akan diadakan di 19 cawangan lagi di seluruh Malaysia dengan misi "Semua orang mampu memiliki emas”


Korang nak tahu kenapa kedai Emas Chiang Heng ni boleh jual emas dengan harga terendah? Antara sebabnya Kedai Emas Chiang Heng tidak perlu mengambil kira kos pemasaran seperti kos sewa di pusat membeli-belah, kos iklan fizikal, dan sebagainya. Dengan penjimatan dari segi kos ini, ianya dapat memberikan pulangan terus kepada pelanggan dengan menawarkan harga emas yang lebih berpatutan. 



Selain itu, oleh kerana Emas Chiang Heng juga menghasilkan rekaan sendiri, mereka dapat lebih penjimatan dari kos pengedaran borong.Ianya membolehkan Emas Chiang mengawal sepenuhnya kos pembuatan dari caj harga upah hingga harga emas, maka dengan itu, pelanggan dapat membeli emas dengan harga yang paling murah dan berpatutan. 

Dapatkan Harga Jualan Semula Emas paling Tinggi di Emas Chiang Heng ! 


Para penggemar barang kemas selalu inginkan barang kemas dengan design yang terbaru bukan? Di Emas Chiang Heng, mereka menawarkan harga jualan semula atau kata lain 'trade-in' yang tertinggi di seluruh Malaysia. Proses penjualan semula emas yang jelas dan telus serta tanpa sebarang kos tersembunyi. 

Yang penting, Emas Chiang Heng menerima emas untuk dijual semula tanpa banyak syarat, termasuk :
  • perhiasan emas yang tidak mempunyai sijil emas
  • menerima emas walaupun karat, pecah, dan kemek 
  • menerima emas yang telah terbakar dalam kebakaran

Menarik bukan? Sebab ada juga kedai emas yang agak cerewet bab ini, jadi kita tidak boleh nak jual balik emas kita di kedai tersebut. 

Pertukaran tanpa syarat dalam tempoh 7 hari? 


Servis selepas pembelian yang ikhlas : Okay yang ni seriouslah satu servis yang I tak pernah jumpa kat kedai lain. Pernahkah korang jumpa kedai emas yang membolehkan anda membuat pertukaran tanpa syarat dalam tempoh 7 hari?

Dekat kedai Emas Chiang Heng ada okay! Mereka membenarkan pelanggan memulangkan atau menukar saiz perhiasan emas yang dibeli dalam tempoh 7 hari, dengan syarat tidak ada kerosakan. 


Perkhidmatan Membaiki Emas Dengan Percuma.

I dah grab subang murah kat sini!


Emas Chiang Heng juga menawarkan perkhidmatan membaiki dengan percuma dalam tempoh 30 hari (kecuali jika perhiasan tersebut memerlukan penambahan emas) dan servis membersihkan emas percuma seumur hidup, termasuk perkhidmatan rekaan emas menggunakan laser. 


Jadi memang berbaloi untuk beli emas di Kedai Emas Chiang Heng ni kan korang? I pon dah grab subang mutiara seketul masa buat survey haritu. Nanti ada rezeki lebih nak menambah koleksi di sini juga la.


Untuk maklumat lanjut korang boleh check juga di sini:


*Mula labur emas kat Kedai Chiang Heng,Tips untuk Pelabur: https://vt.tiktok.com/ZSLrhAdPH/ 

*Macam mana nak jual emas kat Chiang Heng? https://vt.tiktok.com/ZSLrhrEwv/ 
*T&C Apply 

[Platform Jualan Chiang Heng Jewellery] 

Laman Web:https://chiangheng.com 
TikTok : https://www.tiktok.com/@chianghengjewellery 
Shopee:shopee.com.my/chianghengjewellery 

[Media Sosial] 

Facebook: www.facebook.com/ChiangHengJewellery 
Instagram:@chiang_heng_jewellery 
Youtube:https://youtube.com/@chianghengjewellery3423 
Tiktok: @emaschiangheng @ChiangHengJewellery 
RED App:4134819312 


#ChiangHengJewellery #EmasChiangHeng #ChiangHeng #EmasAsli #Emas916 #Emas999 #HargaEmasPalingRendah #TheMalaysiaBookOfRecords #BangKemasEmas #PajakGadaiEmas #pelaburan



Post a Comment

0Comments

Thank you for dropping by. All comments are fully your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with open heart!

Happy Blogging.
For any inquiries, email : shamiera_osment@yahoo.com

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !